Tejpování - Pevná opora končetin

Podpůrná terapie využívá pevné fixační tejpy, které nemají vliv na pohyb a lepí se na problematická místa. Na nich slouží jako účinná opora končetin a prevence poranění.

Šetrnější alternativa ke zpevňovacím a funkčním bandážím

Nejčastěji se využívá v terapeutické medicíně a sportovní oblasti. Mezi sportovci je tejpování čím dál více oblíbené pro stabilizaci kloubů a jejich prevenci. Tejpy totiž posílí stabilitu už narušeného kloubu po úrazu nebo nadměrném přetěžování.

Kineziotaping - Oblíbený mezi sportovci

Potřebujete ulevit po námaze nebo od bolesti svalů a kloubů? Terapie podporuje jejich správnou funkci a je vhodným doplňkem rekreačního a vrcholového sportovce.

Pomůžu vám snížit bolest, redukovat vzniklý tlak v postiženém místě a zlepšit práci svalů, šlach, vazů a kloubů.

Terapie se hodí jako:

- léčba poraněných kloubů s volnými vazy,

- léčba podvrtnutí a vykloubení,

- prevence zranění při náročném výkonu v nezvyklém terénu,

- úleva po námaze a léčba poranění,

- podpora příčné a podélné klenby nohy a korekce vbočeného palce.

Lymfo-taping - Nejnovější metoda v lymfologii

Chcete uvolnit tok lymfy a zmenšit otoky? Objednejte se na lymfo-taping, který hojí i jizvy a působí proti bolesti. Nalepím vám speciální voděodolné pásky, které na kůži vydrží 3 až 5 dní, takže nepřekáží při sprchování, ani při lymfodrenáži.

Terapie je vhodná k:

- urychlení regenerace a rehabilitace po úrazech a operacích,

- odstranění lymfatických otoků,

- podpoře imunitního systému,

- utišení akutních a chronických bolestí.

Získejte pevnou oporu pro váš pohyb. Cena tejpování závisí na aplikaci a spotřebovaném materiálu. V rámci jiné terapie je ZDARMA.